Administratief medewerker makelaardij



Stel je voor, als administratief medewerker Medior ga je aan de slag bij het nieuwe wisselkantoor van Rabobank. Je voert administratieve ondersteunende werkzaamheden uit en draagt bij aan de verdere ontwikkeling van de nieuwe verzekeringsbeurs.

Als administratief medewerker ben je voornamelijk bereid om administratieve werkzaamheden op het gebied van verzekeringen af te handelen. Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig afhandelen van administratieve ondersteunende taken. Werk samen met je collega's aan goed beleidsmanagement.

Maak indruk

• Je bent verantwoordelijk voor het samenvoegen en verzenden van de polisdocumenten.

• Uitvoeren en begeleiden van inspecties op het gebied van klantenonderzoek/transactieonderzoeken/uiteindelijke begunstigden.

• Ontvangen documenten en meldingen verwerken.

• Implementeer het bestaande herinneringsproces.

• Onze dienstverlening continu verbeteren en optimaliseren.

Samenwerken is onze manier van werken. De operationele uitvoering van het verzekeringsbeursbedrijf is onderdeel van de afdeling Insurance Service Center. Met een uitstekende klantenservice hopen we klanten van de Rabobank een passende verzekering te kunnen bieden. We hebben dit team gevormd en we zoeken hierbij hulp. Lijkt het je leuk om bij ons te bouwen, solliciteer dan nu!

Gebruik je talenten

Wij zoeken mensen die zeer nauwkeurig, resultaatgericht en klantgericht kunnen werken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de taken die je uitvoert en draag je bij aan het verbeteren van de verzekeringsmarkt. Dat doen we samen, zeker voor klanten. Ken jij jezelf en voldoe je aan onderstaande functie-eisen, dan komen wij graag met je in contact.

• Je hebt minimaal een opleiding op mbo4-niveau.

• Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van beleidsmanagement.

• Je hebt een brede kennis van commerciële schadeverzekeringen.

• Diepgaande kennis van CCS is een pré.

• Lean green belt is een pré.

Wil jij dit ook?

Wil jij de beste versie van jezelf zijn? We helpen je graag door te focussen op je ontwikkeling en te investeren in een omgeving waar je blijft leren. Wij bieden u ruimte voor innovatie en business development. We bieden je tal van carrièremogelijkheden om je te helpen verwachtingen te overtreffen, de juiste dingen briljant te doen en je te helpen groeien als professional. Ook kunt u op ons rekenen (op basis van 36 werkuren per week):

• Het totale maandsalaris voor banen van niveau 5 ligt tussen € 2.059,45 en € 2.941,24;

• Dertiende maand en vakantiegeld;

• Budget voor personeelsbeloningen (8% van uw maandinkomen). Hoe u dit budget gebruikt, is aan u. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakanties, extra pensioenstortingen of zelfs het maandelijks betalen van dit budget;

• Persoonsgebonden budget, dat u kunt besteden aan activiteiten gericht op uw ontwikkeling en loopbaan;

• gezinswerktoeslag en/of reiskostenvergoeding;