Administratief medewerker overhead



Functieomschrijving

Je wordt lid van een leuk team bij de afdeling burgerzaken. Deze dienst zorgt ervoor dat burgers zich als stadsbewoners het beste kunnen houden aan de wetten en administratieve regels van het dagelijks leven door middel van efficiënte en effectieve dienstverlening.

Je zit aan de balie en praat met burgers en voert diverse administratieve taken uit.

Je staat in voor het beheer van elektronische vreemdelingendossiers, het opstellen van de nodige documenten en/of beslissingen, het versturen van uitnodigingen, enz. Om dit alles te kunnen doen, zijn wij als dienst Burgerzaken gebonden aan een breed wetgevend kader, en daar moeten wij altijd rekening mee houden. Daarom willen we dat u zich inzet voor het maken van uw eigen wetgeving. Uiteraard word je ondersteund door collega's en teammanagers. Daarnaast nemen jij en je collega's om de beurt algemene recepties in ontvangst.

Een kleine samenvatting van je taak:

Runner algemene receptie

ID-kaart/rijbewijs/reisvergunning/etc.

Register assistentie

immigratiezaken

verkiezingsbijstand