Administratief medewerker thuiswerk

 


Als thuiswerkend medewerker klantenservice bij globalrecruitment.info werk je volledig vanuit huis. Je hebt telefonisch contact gehad met klanten over abonnementen, facturen of beheerkwesties.

Wil jij volledig vanuit huis werken en onderdeel zijn van het leukste callcenter, solliciteer dan nu!

Wat ga je doen als klantenservice medewerker in de huishouding:

• Je behandelt telefoontjes van particuliere, dealers en zakelijke klanten

• Je beantwoordt vragen met betrekking tot abonnementen en bijbehorende facturen

• Je brengt wijzigingen aan waar nodig, zoals het wijzigen van het adres

• Merk je dat de klant altijd buiten zijn bundel belt? Dan heb je een goed aanbod waar klanten niet aan kunnen weerstaan

• U kunt ook contact opnemen met klanten via e-mail en chat


Dingen die je niet doet:

• Klanten bellen u, wat betekent dat u geen externe verkopen doet

• Dit gaat over beheerkwesties en abonnementskwesties, dus u hoeft niet te begrijpen hoe elke smartphone ter wereld werkt

• U verkoopt geen producten die uw klanten niet nodig hebben


Zo begin je:

• U kunt een uitgebreide betaalde basistraining volledig online krijgen

• Je zorgt voor een rustige en stille kantoorruimte aan huis, wij zorgen voor apparatuur

• Je hebt een goed werkende en stabiele internetverbinding, wij vergoeden 25 euro per maand voor deze aansluiting

De diensten die wij jou als huishoudelijke hulp klantenservice verlenen:

• Opstartbonus € 250

Tot € 300 in decemberbonus Als u in december nog werkt, maakt u kans op deze bonus.

11 euro per uur (10,50 euro tijdens de 6 maanden instapperiode)

Je start met een betaalde opleiding!

Als iemand die je hebt ingeschreven na 3 maanden nog werkt, krijg je een bonus van 500 euro.

Interessant teamuitje

je spaart iPad, telefoon en andere gadgets, evenals barbecue en andere goodies

Als je met ons samenwerkt, geniet je van aantrekkelijke kortingen

Training en coaching om jezelf verder te ontwikkelen

Mogelijkheid om extra inkomen te verdienen door middel van een interessant bonussysteem

Keuze uit wekelijkse of maandelijkse betaling

Na een jaar kun je kiezen voor een vast contract bij 

Als klantenservice voor huishoudelijk personeel, onze eisen aan jou:

Je bent ouder dan 18 jaar

Je bent minimaal 16 uur per week vrij

Je hebt een zakelijke instelling

Nog geen callcenter werkervaring? geen probleem! Wij trainen je

Heb je jezelf al bij ons zien werken? Nu toepassen! We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Huiswerk begeleiden

Je werkt volledig vanuit huis. Het aanvraagproces en de training zullen ook online worden uitgevoerd.