Management assistent

Management Assistant

Management Assistent (M/V) (LINT)

Vindazo is een professionele dienst voor het werven van senior medewerkers. Tijdens het uitgebreide selectieproces bespreken we met u uw ervaring, vaardigheden en interesses. t-interim is een bekend uitzendbedrijf gevestigd aan de top van de uitzendmarkt. Wij zijn dagelijks op zoek naar de meest geschikte kandidaten of banen voor opdrachtgevers en uitzendkrachten.

We zijn op zoek naar managementassistenten voor groeiende bedrijven in de regio Lint

Functiebeschrijving

Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. Je moet met andere woorden het office management verzorgen

Inkomende en uitgaande post, kantoorbenodigdheden, agendabeheer, ... algemene classificatie, praktische en administratieve ondersteuning voor briefbeheer U bent verantwoordelijk voor het contacteren van het sociaal secretariaat U heeft een duidelijke overeenkomst met de leverancier bereikt voor facturering, betaling en kostenopvolging, tentoonstellingen, post, Presentaties, evenementen, marktondersteuning, ... up-to-date en georganiseerde ERP softwarepakket rapportgegevens, voorbereiden op interne meetings Gewenst profiel Je hebt minimaal een bachelor Office of Communication Management en hebt de eerste werkervaring opgedaan. Je hebt diepgaande kennis van de interne managementprocessen van het bedrijf. Je hebt kennis van ERP Je hebt een zeer goede kennis van MS Office softwarepakketten. Je hebt goede mondelinge en schriftelijke kennis van Nederlands, Frans, Engels en Duits. U kunt vlot en duidelijk communiceren met alle afdelingen / klanten / leveranciers. Je bent klantgericht, drukbestendig en kwaliteitsgericht. U bent zeer verantwoordelijk en kunt omgaan met vertrouwelijke informatie.

Benodigde cursussen Bachelor diploma »Bedrijfskunde-toerisme Bedrijfskunde en management "Kantoor management »Professor Bach Office Management Assistant

Noodzakelijke competentie van de persoon die verantwoordelijk is voor de overeenkomst en het plannen, organiseren van werknemers en filteren van telefoongesprekken en beslissingen over verwerking en levering van bezoekers, servicebeschrijvingen, interne en externe contracten, bespaart materiaal, bijlagen en verbruiksartikelen en controleert de voorbereiding van de levering en het bewerken van brieven, rapporten, facturen , ... Invoerdocumenten plannen en organiseren voor communicatieactiviteiten en evenementen, correspondentie verwerken en berichtenverwerking en vervolgbestanden beheren (compileren, samenvatten, updatebestanden, ...) Bewaken van follow-up van organisatorische activiteiten en tools voor het vastleggen en bijwerken van gegevens van controlepanelen, administratieve follow-up van personeelsdossiers, organisatie van rekrutering en training, logistieke professionele informatie en updates van regelgeving, archivering en archivering van documenten, uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten voor kantoorapparatuur, technische inspectie van voertuigen, enz. .

Organiseren en opvolgen van voorbereiding en organisatie van vergaderingen (uitnodiging, opstellen van documenten, boeking van kamers, etc.) Organisatorische hoofden of teamleden reizen taalvaardigheid NEDERLANDS (zeer goed), FRANS (zeer goed), ENGELS (zeer goed), Duits (zeer goed) ) Werkervaring minimaal jaren ervaring Aanbieding en voordeel Tijdelijk "permanent werk" Contract voor onbepaalde tijd Tijdcontrole fulltime

Na een succesvolle transitie zorgen wij voor een vast contract. Je bekleedt aantrekkelijke en verantwoordelijke functies in een internationaal bedrijf om de ontwikkeling van haar medewerkers te verzekeren en samen te werken om meer succes te behalen. Je kunt aantrekkelijke salarisvoordelen en een prettige werkomgeving verwachten waar je alles uit de kast kunt halen voor je loopbaanontwikkeling.