Callcenter medewerker

 

Als callcentermedewerker ga je actief om met klanten, waarbij je met name bezig bent met enthousiaste verkoop, klantenservice en advies over bestaande diensten. Je wordt goed begeleid op dit gebied en hebt ruimte om cursussen financiële dienstverlening te volgen. Je bent gemotiveerd, enthousiast, kan begrip tonen en houdt van een persoonlijke benadering. Je neemt voornamelijk telefonisch contact op met bestaande klanten zoals verzekeringsmaatschappijen, makelaars en telecombedrijven. Als uw klant een verzekeringsmaatschappij is, kunt u de klant bellen die eigenaar is van de producten van de verzekeringsmaatschappij om een ​​afspraak te maken met een adviseur. Vervolgens bespreken de adviseur en de klant de aankoop van andere producten.

 

uur:

32-40

Over de werkgever

Het bedrijf waar je gaat werken is gevestigd in een prachtig oud pand in het centrum van Haarlem. Dit gebouw ademt sfeer en als je het binnenstapt, heb je geen zin om het kantoor binnen te lopen. De werkplekken zijn redelijk verdeeld en er is ruimte om goed werk te leveren en ruimte om plezier te maken met collega's. Er is een vrij grote kantine met comfortabele banken en een flipperkast, zodat je kunt ontspannen terwijl je uitrust of plezier hebt met collega's. Het bedrijf is 15 jaar geleden opgericht door een stel. Zij hebben vele jaren ervaring op financieel gebied. Met deze kennis kunnen zij via dit bedrijf andere bedrijven ondersteunen. Een echt familiebedrijf! Je komt op een warm nest, waar je met zo'n 20 verschillende collega's werkt, iedereen is heel behulpzaam, persoonlijke benadering, vertrouwen en eerlijkheid zijn essentieel.

Wat we aanbieden

Rechtstreeks een jaarcontract tekenen met de werkgever

Gratis training financiële dienstverlening (WFT)

Succesvol evenement

Goede werksfeer

Uren flexibiliteit

vaardigheid

MBO werk- en denkniveau

Vaardig in het Nederlands

Sterke communicatievaardigheden

Lot met verkoop

Gemotiveerd en klaar voor een goed gesprek

onderwijs

Management buy-out