Administratief Bediende

 

Beschrijving van de baan

Voor onze vestiging in Wetteren zijn wij op zoek naar een administratief medewerkster schadebeheer.

Je bent verantwoordelijk voor:

• Open het schadedossier in de diverse verzekeringen;

• Benoeming van deskundigen;

• Actief opvolgen van de claimdocumenten.

Referentie/Servicepunt Bsrit

Contour

• Verzekeringskennis.

• Eerdere ervaring in claimbeheer bij makelaars.

• Het kennen van Brio is een pluspunt.

Werkgerelateerde vaardigheden

• Registreer gegevens (abonnementen, schadeverklaringen, etc.) in de documenten van de verzekerde of derden en bezorg hen contracten of bewijsstukken

• Compensatieprocedures initiëren voor de verzekerde of het slachtoffer op basis van de inschatting van de schade en aansprakelijkheid van het relevante personeel

• De dossierbehandeling van de verzekerde of de derde opvolgen of het dossier voorleggen aan de geschillendienst

• Controleer de vervaldatum van het contract en stuur een betalingsverzoek

• De cliënt informeren over de behandeling van zijn dossiers en hem adviseren over de te nemen stappen (vakkennis, klachten...)

• Meer informatie en bewijs opvragen (medische attesten, loonfiches, professionele rapporten, gezondheidsvragenlijsten...)

• Een minnelijke schikking of bemiddeling voorstellen of geschillenprocedures starten

Individuele bekwaamheid

• resultaatgericht

• Volg regels en afspraken

• Werk samen als een hecht team

• Aanpassen aan veranderende omgevingen (flexibiliteit)

• commercialiseren

• Mogelijkheid om te leren

• Klantgericht

• Plan (= organisatie)

• Gevoel voor nauwkeurigheid hebben

• In staat om te communiceren

voorzien

• 37 uur kan in 5 dagen worden voltooid.

• Per direct tewerkstelling.

• Bespreek de lonen.

Reacties

Populaire posts