Call agent

 

Functieomschrijving klantenservicemedewerker

het callcenter handelt inkomende en uitgaande gesprekken af. de vertegenwoordiger van het callcenter is de persoon die beantwoordt en belt. het is hun verantwoordelijkheid om te reageren op telefoontjes van klanten om hun bestellingen te accepteren, vragen en verzoeken te beantwoorden, problemen op te lossen, informatie te verstrekken en klachten over de producten of diensten van de organisatie af te handelen. daarnaast is de agent verantwoordelijk voor het voeren van uitgaande gesprekken om afspraken te maken en onderzoeksgegevens te verzamelen.

Verplichtingen en verantwoordelijkheden

• professioneel beantwoorden van telefoontjes van klanten en reageren op vragen en klachten van klanten.

• gebruik beschikbare bronnen om de benodigde informatie te onderzoeken.

• klachten van klanten over productverkoop en klantenserviceproblemen behandelen en oplossen.

• klanten voorzien van informatie over de diensten en producten van de organisatie.

• verwerken van door de klant vereiste formulieren, bestellingen en aanvragen.

• identificeer, escaleer en rapporteer aan het senior management van prioritaire kwesties.

• routeer inkomende oproepen naar de juiste bronnen.

• volg complexe klantoproepen op wanneer dat nodig is.

• vul indien nodig oproeprecords en oproeprapporten in en werk deze bij in crm.

• verkrijg en evalueer alle relevante gegevens om klachten en vragen te behandelen.

• leg details vast van opmerkingen, vragen, klachten en ondernomen acties.

• beheer administratie, communiceer en coördineer met interne afdelingen.

• andere toegewezen verantwoordelijkheden.

beweren:

• open beschikbaarheid:

o maandag t/m zondag.

o 7 uur tot 1 uur

• ervaring in de omgang met het publiek.

• uitstekende communicatieve vaardigheden, inclusief mondelinge uitdrukking met behulp van de juiste grammatica.

• mogelijkheid om nauw samen te werken met anderen.

• goede computervaardigheden.

• goed kunnen multitasken.


Vaardigheden en specificaties

• technische experts in gerelateerde computertoepassingen.

• effectief en rustig kunnen reageren in noodsituaties.

• mogelijkheid om klanten vertrouwelijk te houden.

 

Onderwijs

• middelbare school diploma of gelijkwaardig.