Order entry medewerker

 

Beschrijving van de baan

Wil jij met een team van zo'n 40 collega's werken aan het verbeteren van het "order entry" proces voor onze klanten? Ze leerden het hele orderinvoerproces van A tot Z kennen en kwamen de hele internationale organisatie ten goede. Wil je dit proces met hen starten? Kun je het in een korte tijd vinden? Lees dan verder!

Als medewerker orderinvoer ben je dagelijks bezig met het correct registreren van klantorders in het nieuwe TMS (Transport Management Systeem). Je controleert een paar punten, zoals adres, omschrijving, prijs, etc. Bestellingen variëren. De orderinvoer is het centrale punt van de hele organisatie; alle Europese landen passeren. U kunt deze functie ook "Data Typist (e)" noemen. Je blijft klantorders registreren en bestellingen beheren in TMS.Je zorgt ervoor dat de allocatie voor de deadline in het systeem staat. Belangrijk werk!

 

Werkvereisten

Dus wie zoeken we? Iemand:

Gestructureerd en nauwkeurig werken (belangrijk);

Ervaring hebben in soortgelijke rollen;

Master Nederlands en Engels;

Doelgericht, gericht op het eindresultaat;

Integreer met de computer.

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever is een internationaal bedrijf dat continu in ontwikkeling is op het gebied van transport en logistiek, met vele vestigingen. Deze functie is van toepassing op de vestiging Wijchen met ruim 40 medewerkers. Het begon als een klein bedrijf met een familiale sfeer, maar is enkele jaren later onderdeel geworden van een internationaal gerenommeerd bedrijf. Hoewel ze onderdeel zijn geworden van dit grote probleem, behouden ze nog steeds hun identiteit.

Ze blijven naar de toekomst kijken en streven ernaar om medewerkers zichzelf te laten blijven uitdagen en zich te blijven ontwikkelen. Veiligheid, respect, ondernemerschap, innovatie en tolerantie zijn de vijf kernwaarden van de organisatie. We zien ze nieuwsgierig, grensverleggend en denken graag mee over oplossingen voor klanten. Klanttevredenheid, kwaliteit en eerlijkheid zijn voor hen belangrijk omdat zij vinden dat dit de belangrijkste aspecten zijn waar je je als logistiek dienstverlener nog in kunt onderscheiden in de huidige markt.

 

voorzien

Vast fulltime werk van 24-40 uur van maandag tot en met vrijdag. Flexibele werktijden, zolang je 's middags van 13:00-17:00 uur vrij bent;

Als je na een dag werken het pand verlaat, kun je werken waar je er geen omkijken naar hebt. Je mag je werk niet mee naar huis nemen;

Informele werksfeer (voor hen is dit erg belangrijk!);

De salarisnorm is 2.000 euro per maand op basis van 40 uur. Dit hangt uiteraard af van de nodige werkervaring die je meebrengt.

Ben je op zoek zijn naar een parttimme baan om werkervaring op te doen, nodigen we van harte uit!

Reacties

Populaire posts