Administratief Medewerker functieomschrijving

 

Voorbeelden van functiebeschrijvingen voor administratief personeel

Deze voorbeeldfunctiebeschrijving helpt je bij het schrijven van een functiebeschrijving om geschikte kandidaten aan te trekken. Uiteraard kunt u de tekst aanpassen zodat deze exact aansluit bij de specifieke kenmerken van de gewenste kandidaat en functie.

Vooral in de functie van administratief medewerker is veel expertise te vinden. Daarom besteden we in deze functieomschrijving extra aandacht aan de competenties die leidinggevenden moeten bezitten om te slagen.

Beschrijving: Administratief Medewerker

Functie administratief medewerker:

Ondersteunen van diverse administratieve taken.

Taken van de administratief medewerkster:

Zelfstandig opzetten, uitvoeren en aansturen van diverse administratieve werkzaamheden

 

Controleer formulier

Administratieve ondersteuning door het invoeren en controleren van administratieve gegevens

 

Rapport voorbereiden

Gestructureerde en nauwkeurige documentverwerking

 

Archiveren

Het controleren en corrigeren van administratieve zaken

Zeer flexible zaken structureren en weet goed prioriteiten te stellen

Kan goed onder drukkew omstandigheden, gestructureerd en accuraat werken

Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan

Minimaal het MS Office pakket hebben gebruikt

 

 

Informatiemanagement

Vaardigheden: Rapporteren, administratief schrijven, Microsoft Office, managementproces, organisatie, informatieanalyse, professionaliteit, oplossingsgericht, schriftelijke communicatie.

Het maakt niet uit of de financiële situatie goed is of niet, het vinden van de juiste persoon met de juiste vaardigheden is altijd een uitdaging. Met een enorme database van kandidaten en wervingsinzichten is globalrecruitment.info klaar om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

Reacties

Populaire posts