Functie receptionist

 

Doel van de functie

Bedien de telefooncentrale, beantwoord en praat met bezoekers, en

Verzorgen van licht administratief werk.

Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden

• Bedien de telefooncentrale.

• Praat met gasten en bezoekers.

• Verrichten van licht administratief werk.

Werkvereisten

Moeilijke vaardigheden

• Gerichte opleiding op MBO- of LBO-niveau met minimaal 5 jaar ervaring

Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in deze functie.

• Ervaring hebben met het werken in zakelijke, internationale en telefooncentrales

Servicegerichte werkomgeving.

• Je moet Engels kennen, Duits is beter.

• Het gaat om een fulltime functie van 40 uur per week en er is geen onderhandelingsruimte over parttime inzet.

Zachte vaardigheden

• Met een sterke persoonlijkheid kan hij alleen staan in een technisch "mannelijk bedrijf".

• Wees proactief, creatief en straal een gevoel van participatie en enthousiasme uit.

• Heb verantwoordelijkheidsgevoel voor je werk.

• Gestructureerd werken, overzicht houden en goede communicatieve vaardigheden hebben

Vaardigheid.

• Kan zelfstandig werken, maar ook een teamspeler.

• Praktisch en pragmatisch.

• Beschikt over zelflerend vermogen.

• Diensten verlenen aan interne en externe klanten.

• Wennen aan het drukke tempo en weten op een humoristische manier zijn/haar doelen te bereiken.