Secretarrese agendabeheer


Functieomschrijving

• Zorgen voor agendabeheer (initiëren, plannen, plannen en coördineren van afspraken, attenderen op compliance en reserveren vergaderruimtes)

• Zorg voor mailboxbeheer voor partners en supervisors (lezen, prioriteren en afhandelen indien mogelijk). Zelfstandig prioriteiten stellen voor (interne) klanten;

• Zelfstandig het gespreksverkeer afhandelen en de relevantie en prioriteit van partners, directeuren en senior managers beoordelen. Zelfstandig in staat zijn geschikte mensen aan te nemen;

• Actief contact onderhouden met interne en externe relaties;

• Een breed intern netwerk hebben en dit actief gebruiken;

• Fungeren als schakel tussen professionals en secretariële ondersteuning;

• Actief een sleutelrol spelen in het interne team en fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en interne en externe relaties gerelateerd aan de organisatie-eenheid

•Zorgdragen voor het proactief en zelfstandig voorbereiden, plannen, organiseren en vastleggen van vergaderingen en discussies;

• Verantwoordelijk voor het voorbereiden, plannen en organiseren van (interne) bijeenkomsten en evenementen. Zet de overeenkomst en actiepunten in de juiste context voor verdere opvolging;

• Bewaken van de voortgang van besluitvorming en actiepunten, identificeren van relevant personeel en zelfstandig handelen;

Werkvereisten

• Je hebt het MBO Secretaressediploma behaald;

• Praktische kennis van software en systemen met specifieke functies, met name MS Office;

• Praktische vaardigheden in archivering/bestandssysteem;

• Vaardig in Nederlands en Engels schrijven en schrijven;

   Je bent servicegericht en klantgericht;

• Je kunt zelfstandig verschillende activiteiten tegelijk organiseren en uitvoeren;

• Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;

• Je bent geestig en besluitvaardig: kan duidelijke grenzen stellen en helder communiceren;

• Als er een bijzondere situatie is, ben je stressbestendig en kun je je gemakkelijk aanpassen;

• Je vindt het niet erg om op afstand te werken;

• Je gaat eerlijk en zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie.


Wat bieden onze klanten?

Uitdagende functies met 32 ​​tot 40 uur werk per week;

Flexibele werkuren;

De kosten van het inrichten van een thuiswerkplek;

Salarisbereik: 2.500 euro, – 2.700 euro, op basis van 40 uur;

Extra kosten bij indiensttreding, jaarlijkse volledige pensioenuitkeringen en winstdeling;

Reiskosten worden vergoed.

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever is een bekend internationaal bedrijf gevestigd in verschillende steden. Er zijn 20 vestigingen in Nederland. De organisatie biedt een professionele omgeving waarin ambities gewaardeerd worden. Er is veel ruimte voor innovatie en onafhankelijkheid.

Reacties

Populaire posts