Callcenter salaris

Vind je het leuk om klanten te helpen? Durf jij een keuze te maken, krijg jij energie van het meedenken over smart home oplossingen? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe medewerker van het Customer Support Center!

Je hebt ervaring in het benaderen van klanten en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. Je durft ook je eigen beslissingen te nemen, je kunt snel schakelen.

• Je bent klantgericht en zorgt ervoor dat klanten zich altijd gehoord en begrepen voelen.

• Je beheerst het beste twee landstalen (NL/FR), zowel schriftelijk als mondeling.

• Je bent in staat om stress te weerstaan en je ziet het probleem als een uitdaging die de beste oplossing verdient.


Jouw verantwoordelijkheid

Doordeweeks help je je klanten via telefoon, e-mail of chat. De vragen die binnenkomen zijn talrijk en gevarieerd. Zo kan een klant u bellen voor advies over het plaatsen van een nieuwe keuken, klachten over beschadigde artikelen, ontbrekende onderdelen of te late levering. Tijdens het gesprek ben je voorbereid op elke mogelijke reactie van de klant. In elk gesprek geef je de klant een 'knipper'. Jij bent degene die beslist hoe je het probleem of probleem van de klant oplost en je bent hierin heel vrij. We bieden je de mogelijkheid om te werken in het Customer Support Center (CSC) van Zaventem, evenals de mogelijkheid om na een grondige opleiding thuis te werken. Klantenondersteuningscentrum, geen traditioneel callcenter!

Wij bieden u 25-36 uur per week contactgegevens. Na een uitgebreide training en inwerkperiode op locatie kun je met de door ons geleverde technische apparatuur thuis aan de slag. Naast een competitief loon voorzien we je ook van tal van bijkomende juridische voordelen, waaronder ecologische cheques, bonussen, personeelskortingen, uitgebreide verzekeringspakketten...