Call center jobs in thane

Heb je een eerste ervaring als manager in een contactcenter en ben je vaardig in het Nederlands en Frans? Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een agressieve teamleider die samen met andere teamleiders verantwoordelijk zal zijn voor de werking en het beheer van het callcenter.

Jouw taak

Als leidinggevende ben je samen met je 2 collega's verantwoordelijk voor de kwalitatieve en kwantitatieve werkingsresultaten van het contactcenter.

Je coacht en motiveert een groep callcentermedewerkers.

Je bent verantwoordelijk voor de professionele (inkomende, uitgaande, mondelinge en schriftelijke) communicatie tussen het team en de opdrachtgever.

Je beheerst alle taken van oproepinvoer en handelt ook zelf de oproepen af.

Jouw positieve houding ten opzichte van de functie staat garant voor kwaliteit en winstgevendheid.


Jouw profiel

Je beschikt over een bachelordiploma en kan je eerste ervaring in een gelijkaardige functie tonen.

Je kent heel goed Nederlands en Frans.

Je hebt een gedegen kennis van Excel en Access.

Je kunt goed luisteren en een team aansturen.

Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent efficiënt, georganiseerd en autonoom.

Je werkt 1 zaterdag per 2 weken.


Wat bieden wij jou?

Een dynamische en diverse baan in een sterk groeiend dynamisch bedrijf.

Aantrekkelijk salaris passend bij je prestaties, aangevuld met extralegale voordelen.

Prettige werksfeer.

Krijg ontwikkelingsmogelijkheden door middel van een opleiding die past bij uw functie.

Full time positie. De werktijden zijn van 8.00 uur tot 18.00 uur.

Mogelijkheid tot het verkrijgen van een vast contract na een succesvolle overgangsperiode