Salaris callcenter medewerker

 



Over functie:

Maak je klaar? Wanneer je als callcentermedewerker aan de slag gaat, moet je eerst vier weken opleiding krijgen. Zo ben je klaar om aan de slag te gaan en kun je met alle klanten als eerste aanspreekpunt spreken.

Jouw verantwoordelijkheden zijn als volgt:

 Je handelt inkomende telefoontjes af, van technische zaken tot inschrijving van nieuwe leden, bestellingen, facturen, etc.;

Anderzijds bel je ook actief nieuwe en oude klanten;

Je ziet uitdagingen in elk probleem of probleem en zoekt samen met je klanten naar passende oplossingen;

Met jouw zakelijk inzicht en mondelinge vaardigheden werk je succesvol resultaatgericht;

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van je contacten.

Op de informatiedag ondergaan alle aanvragers een excursie- en toelatingsgesprek. Als beide partijen deze ochtend goed verlopen en je bent aangenomen, kun je op korte termijn aan de slag.

Wat we aanbieden

Wij bieden je een salaris van 11,12 euro, exclusief toeslagen en reiskosten;

Voor fulltime of parttime werk kun je zelf bepalen hoeveel uur je wilt werken;

Werkdagen zijn van maandag tot en met zondag.

Kortom, u beslist! Heb je het gezien? Reageer dan snel op onze vacatures.

 

Werkvereisten

Wij kunnen je alles leren! Daarom vinden we het niet erg als je geen ervaring hebt met een callcenter. Wel vragen we je tegemoet te komen aan de volgende interesses:

 

Zakelijk en resultaatgericht, je helpt klanten graag, weet klanten goed te adviseren;

De werktijden zijn flexibel, wat betekent dat je ook in de avonduren en in het weekend moet werken.

Over het bedrijf

Het is een plezier om in deze organisatie te werken. Tijdens de inwerkperiode doe je de nodige theoretische kennis op om een ​​goede start te maken. De theorie wordt gemakkelijker te begrijpen en praktischer. Een mooie organisatorische baan is zeker de moeite waard om te solliciteren.