Emploi call center

Als Strategic Customer Support Specialist biedt u gespecialiseerde aftersales service en persoonlijke communicatie aan de hoogwaardige klanten van globalrecruitment.info. Je begeleidt en stuurt de totale procesflow tussen klanten, leveranciers en het Technical repair center. Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor orders en vragen met betrekking tot kalibratie en reparatie van gereedschappen. Op dagelijkse basis zal je coördineren en samenwerken met verschillende teams (bv. technici, inbound, verkoop, enz.).

In de rol van Strategic Customer Support Specialist zal je:

Informatie verstrekken aan onze nationale en internationale partners, leveranciers en klanten voor, tijdens en na de reparatie- of kalibratiefase, zoals: planningsdata, informatie over levertijd, verzendinformatie, serviceprijzen etc.

Uitvoeren van logistieke werkzaamheden zoals het verwerken van inkomende reparatie- en kalibratiewerkzaamheden in het ERP-systeem (inboeken van eenheden) en het verpakken/verzenden van instrumenten terug naar de eindgebruikers.

Zorgdragen voor inkoopondersteuning of benodigde artikelen in de serviceorganisatie.

Plannen en begeleiden van uitbestede kalibraties of reparaties aan derden of OEM's om een snelle TAT te garanderen

Berekenen en bewaken van prijsopgaven voor reparaties en kalibraties.

Factureren van de klant, na controle van de factuur, voor uitgevoerde werkzaamheden of contracten.

Behandelen van klachten en reclamaties van klanten met betrekking tot serviceactiviteiten.

Up to date houden van het service management systeem met klant- en overeenkomstinformatie.

Verzorgen van werkplanning in eigen laboratoria.

Alert op mogelijke verkoop- of service leads. Zoekt en benut commerciële kansen.

Tracht een lange termijn relatie op te bouwen met onze leveranciers en klanten.


Over het team

Je komt terecht in een bruisend, multicultureel team van Strategic Customer Support Specialists. Je kunt rekenen op de steun van je teamleden terwijl je uitdagingen aangaat en elke dag iets nieuws leert. Als je enthousiast wordt van het vooruitzicht om te werken aan continue verbetering en het stroomlijnen van processen, krijg je de kans om een impact te maken.

Om succesvol te zijn in deze functie, verwachten we dat je meeneemt:

A-Level kwalificatie of gelijkwaardig in ervaring.

Eerdere ervaring in de logistiek of elektronische apparatuur en planning omgeving heeft de voorkeur.

Vloeiend Engels is een must; Nederlands en/of andere talen zijn een pré.

Aantoonbaar vermogen om potentiële problemen en commerciële kansen te herkennen en hierop te anticiperen. Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.