Medische secretariat



Als verantwoordelijk medisch secretaresse werk je samen met andere enthousiaste collega's, secretaresses en/of tandartsassistenten.

De verantwoordelijkheden van de medisch officemanager zijn veelzijdig en vereisen veel zelfstandigheid. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:

Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken telkens wanneer een arts op bezoek komt of wanneer de omstandigheden veranderen

Volg het schema en de agenda van de arts/tandarts

Vul het verslag van de operatie of medische ingreep in en let op de lay-out.

Patiënten adviseren in administratieve stappen (documenten samenstellen, formulieren invullen)

Factureren en innen van vergoedingen voor medische procedures.

Brieven registreren, sorteren en verzenden.

Voorraad bijhouden, tekorten identificeren en doorgeven aan de verantwoordelijke

Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren van de dienstverlening en het opvolgen van nieuwe ontwikkelingen.

Daarnaast krijg je na verloop van tijd meer verantwoordelijkheden.

Je beschikt over een bachelordiploma, bij voorkeur in medisch management of office management of een gelijkwaardig diploma behaald door ervaring

Je bent sociaal, attent en houdt ervan proactief en verantwoordelijk te zijn.

Je denkt vanuit het perspectief van oplossingen en bent creatief en ondernemend.

Je bent sterk tegen stress.

Je bent een teamspeler, je bent flexibel en je hebt een energieke instelling.

Patiëntvriendelijke houding staat bij jou hoog in het vaandel.

Je voert de toegewezen taken zorgvuldig uit, met gevoel voor detail.

Na overleg met andere teamleden kun je zelfstandig je werk inrichten.

Algemene IT-kennis is noodzakelijk en je hebt een goed begrip van Microsoft Office.

Je bent punctueel, zorgvuldig en goed georganiseerd.

Je hebt basiskennis Frans en Engels.

Wij bieden je een voltijds contract en de mogelijkheid tot vaste aanwerving.

Je komt terecht in een leuk team dat wil uitbreiden en neemt binnen je verantwoordelijkheden de verantwoordelijkheid om dit alles vlot te laten verlopen.