Callcenter sint truiden



Functieomschrijving

Haal jij voldoening uit het helpen van klanten? Dan ben jij de perfecte medewerker voor dit project. Als medewerker klantenservice ben je verantwoordelijk voor het geven van een positief imago voor elk bedrijf. Met jouw kennis van producten en diensten help je klanten effectief en efficiënt. U kunt ook bestaande klanten bellen om hun pakketten te beoordelen. Indien nodig kunt u het huidige abonnement wijzigen volgens de voorkeuren van de klant.

Profiel

Onze opdrachtgevers zoeken mensen met de volgende kwaliteiten:

Je bent klantgericht en meedenkend.

Je denkt oplossingsgericht: je bent altijd op zoek naar de meest effectieve oplossing.

Je hebt een luisterend oor. Je kunt correct inspelen op wat klanten je vertellen.

Werkgerelateerde vaardigheden

• Hulpverleningsoplossingen ontwikkelen (probleemhulp, repatriëring...)

• De klant begeleiden en zijn oproep doorschakelen naar de juiste gesprekspartner (technicus, verkoper, accountmanager...)

• Volledig digitaal telefoonopvolgingsdocument

• Klanten informeren over de kenmerken van het product

Klanten adviseren over hun keuzes

• Stel jezelf voor via de telefoon

Controleer de identiteit en gegevens van de gesprekspartner (klantnummer, adres, etc.)

• Behandeling: inkomende oproepen (consumentendiensten, bestellingen, klantenondersteuning en assistentie...)

• Informeer of bepaal het doel van de oproep (bestelling, verkoop, informatie, reclame, assistentie, enz.)

Levering

Goed salaris, berekend op basis van PC 200 categorie B.

Flexibel rooster.

Een betaalde opleiding ondernemerschap bereidt je voor op het echte werk.

Creëer een goede werksfeer in een hecht team.

Uiteindelijk betrekt u een nieuwe woning die van alle moderne gemakken is voorzien.

Na een aanstellingsvrije periode van minimaal 3 maanden mag je vanuit huis werken.

Carrièremogelijkheden na een succesvolle overgangsperiode