Administratie taken


Beheertaken

Je ondersteunt en assisteert de administratieve afdeling. Je analyseert onder andere de resultaten van het onderzoek en formuleert deze in concrete actiepunten. Je ontwikkelt verschillende businesscases met betrekking tot verschillende interessegebieden, zoals inkoop, interne controle en grootboekkoppeling. Je neemt ook actief deel aan het proces van crediteuren en debiteuren en assisteert de afdeling bij interne controle, maandafsluiting, btw-aangifte en liquiditeitsoverzichten, enz. Wij hebben de administratieve vacatures voor je op een rijtje gezet.

De belangrijkste taken van de afdeling Administratie zijn:

Financiële transacties controleren;

Controleer de debiteur;

Verslag maken;

Controleer het kassysteem en de procedures;

Leg afspraken en wijzigingen vast, zoals arbeidsovereenkomsten, bevestiging van beëindiging dienstverband, etc.

De kwaliteit van het proces beoordelen en bijdragen aan de verbetering van het human resources (salaris) managementproces;

Behandelen en verantwoordelijk zijn voor de financiële en administratieve afhandeling van inkomende en uitgaande facturen;

Onderhouden van contacten met leveranciers.