Administratief medewerkster

 

Personeelsfunctionaris

Voor de afdeling personeelszaken zijn wij op zoek naar een medewerker.

Ben jij een administratieve duizendpoot, gek op sociale wetgeving? Lees het dan snel!

Wat ga je doen?

Je maakt deel uit van de afdeling personeelsbeheer, verantwoordelijk voor het personeelsbeleid en de administratieve aansturing van ruim 3.000 medewerkers;

In een team van 10 collega's vorm je de "frontline" van de personeelsdienst en ben je het human resources aanspreekpunt voor medewerkers en managers;

Je staat in voor het personeelsbeheer en dossierbeheer van ongeveer 500 medewerkers: contracten opstellen, ziekteverzuim opvolgen, arbeidsongevallen registreren, verzekeringen, tijdskrediet, sociale documenten, enz.


Wie ben je en welke vaardigheden heb je?

Je hebt een bachelordiploma in het sociale domein behaald, of je hebt door ervaring een gelijkwaardige bekwaamheid verworven;

Kennis of ervaring in personeelsbeheer of sociale wetgeving is zeker een troef;

Je werkt gestructureerd en je bent goed in administratief werk;

Je bent communicatief vaardig, hebt gevoel voor service en bent klantvriendelijk;

Je bent iemand die gestructureerd en georganiseerd kan werken;

U kunt het huidige softwarepakket gebruiken om vlot te werken.

Wat kunt u verwachten?

80% of onbepaalde tijd voltijds arbeidscontract;

40 uur rust per week (op basis van fulltime werk, 12 vrije dagen per jaar);

Extra vakanties anders dan wettelijke feestdagen;

Hospitalisatieverzekering en verzekering gegarandeerd inkomen;

Maaltijdbon

Diverse kinderopvang mogelijkheden;

Uitgebreide opleidingsmogelijkheden;

Gratis parkeren voor medewerkers;

Je komt werken voor topwerkgevers!

Ben je geïnteresseerd?

Heb je interesse, solliciteer dan online op globalrecruitment.info