Callcenter inhuren

 


Een callcenter inhuren als back-up?

Kunt u de drukte van uw eigen callcenter of receptie niet meer aan? Heeft u last van het tekort aan arbeidskrachten en heeft u snelle ondersteuning nodig?

Het inhuren van een callcenter is echter niet nutteloos. Je eerste contact met je klanten besteed je uit, dus je zoekt een betrouwbare partner met een rijke ervaring die je kan ondersteunen en een partner die als verlengstuk van je organisatie ingezet kan worden. We begrijpen de noodzaak van klantenservice voor u en we begrijpen ook dat u niet altijd persoonlijk met klanten kunt praten. Wij werken met u samen om de beste klantenservice te garanderen. Uw klanten zullen er niets van merken, uw last is de beste.

Wij zijn het callcenter dat u wilt zijn

Wij als organsatie passen ons aa naan de wensen van de klant. Wij kunnen uw telefoonverkeer volledig afhandelen, fungeren als overloop van uw eigen klantcontactcentrum, zorgen voor een back-up voor uw receptie en/of zorgen voor een 24-uurs contactmogelijkheid. Wij helpen u ook graag verder!

Een callcenter inhuren? De mogelijkheden zijn eindeloos!

Onze callcenters ondersteunen organisaties en vestigingen door het hele land. We richten ons op inkomende oproepen en e-mailverkeer (inbound callcenter) en bieden professionele callcenterdiensten, zoals:

  • Besteed je klantenservice uit.
  • Ondersteun uw eigen callcenter.
  • Maak een back-up van uw ontvangst.
  • Antwoord op e-mail.
  • Opvolgen van marketingactiviteiten.
  • Online zorg en klantenservice bieden via social media.

Reacties

Populaire posts