Contact center medewerker
Bedrijf
Onze organisatie richt zich op kwaliteitszorg, innovatie en patiëntgerichtheid. We werken met respect en vertrouwen samen met alle partners binnen en buiten de organisatie. Diversiteit, transparantie, open communicatie, toegankelijkheid en luisterbereidheid zijn daarbij cruciaal.
Beschrijving van de baan
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste werkstudent die per direct tot eind september aan de slag kan. U wordt geregeld bij de receptie en het registratiekantoor en het contactcenter.
Je verwelkomt bezoekers en patiënten vriendelijk, brengt ze
naar het ziekenhuis en beantwoordt hun vragen.
Je scheidt inkomende en uitgaande post.
Je bent verantwoordelijk voor de communicatie via e-mail,
telefoon en chat.
Je voert verschillende tijdelijke managementtaken uit.
Wat verwachten wij
Je kunt maar beter administratieve cursussen gaan volgen.
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
Je bent vaardig met pc's en begrijpt de meest voorkomende MS
Office-toepassingen.
Je bent sterk stressbestendig en kan verschillende taken
combineren en tot een goed einde brengen.
Je bent klantvriendelijk en zorgt ervoor dat mensen zich
thuis voelen.
Wij voorzien
Als je wilt, kun je ook gedurende het jaar (op één of
meerdere werkdagen) als student werken.
De mogelijkheid om extra ervaring op te doen.
Werktijden: 6.15 uur 's ochtends tot 8.30 uur 's avonds.
Je kunt online solliciteren op globalrecruitment.info