Callcenter agent

Volledige functieomschrijving

over ons:

Welkom bij globalrecruitment.info. U kunt speciale pakketten samenstellen of samen met ons jouw droomvakatie plannen!  Ontdek alles wat de wereld te bieden heeft. We zijn er om u te helpen er het beste van te maken en het in de kortst mogelijke tijd te implementeren. We plannen uw droomvakantie en zorgen voor elk detail om u een fijne tijd in uw leven te bezorgen.

Verantwoordelijkheden:

Wij zijn op zoek naar een callcentermedewerker. In deze functie ben je de spil tussen ons bedrijf en haar huidige en potentiële klanten. Succesvolle kandidaten zullen het eigendom van effectieve oplossingen voor problemen, klachten en vragen van klanten kunnen accepteren; klanttevredenheid zal de kern zijn van elke beslissing en elk gedrag.

Salarisbereik:  40000- 50000 euro per jaar.

Verantwoordelijkheden:

Beantwoord telefoontjes van klanten en geef nauwkeurige en bevredigende antwoorden op hun vragen en zorgen.

Praat met klanten via telefoon, e-mail, online chat of sociale media om hun vragen of zorgen op te lossen.

Onderhouden en bijwerken van klantgegevens indien nodig.

Probeer rustig eventuele problemen op te lossen en te downgraden.

Instrueer bellers om problemen op te lossen, door bedrijfswebsites te bladeren of producten of diensten te gebruiken

Rapporteer de nodige en gepaste telefoontjes aan de supervisor.

Up-sell aan klanten wanneer nodig.

Houd oproepgerelateerde informatie bij voor controle en rapportage.

Vereisten:

Eerdere ervaring in een klantondersteunende rol.

Een diploma secundair onderwijs is vereist.

Sterke telefonische en verbale communicatieve vaardigheden en actief luisteren.

Bekend met CRM-systeem en praktijk.

Aandacht voor de klant en aanpassingsvermogen aan verschillende persoonlijkheidstypes.

Mogelijkheid om meerdere taken tegelijkertijd uit te voeren, prioriteiten te stellen en tijd effectief te beheren.