Callcenter met kwaliteit
Beschrijving van de baan
Ben jij zakelijk en klantgericht? Houd je van uitgaand
bellen? Weet jij unieke verkoopkansen te identificeren?
Telefonisch klanten en potentiële klanten uit de database
benaderen, met als uiteindelijk doel het maken van afspraken (90%
telefoontjes). Update het gegevensbestand: controleer en pas de juiste gegevens
aan. Administratieve verwerking van documenten van de verkoopafdeling. Zorg
voor een kwalitatieve agenda voor collega's in het veld. Het effectief
ondersteunen van de verkoopafdeling. De afdelingen van de verkoopafdeling
correct aansturen.
Over de werkgever Uw toekomstige werkgever is een innovatieve leverancier van praktische EHBO-diensten en producten. Blijven studeren is belangrijk! Door deskundige begeleiding en uitgebreide verkooptrainingen krijg je de kans om je verder te ontwikkelen!
Vereisten
Kan fulltime zijn met zakelijk inzicht,
sterke communicatieve vaardigheden, prettige telefonische spraakervaring heeft
de voorkeur
Welke uitgebreide verkoop- en producttrainingen bieden wij ter ondersteuning van uw loopbaanontwikkeling om rechtstreeks bij uw toekomstige werkgever te werken Totaal uursalaris + interessant bonusplan (tot 10% van salarisniveau) Werktijden Maandag t/m donderdag 08.00-17.00 en vrijdag 08.00-14.30 Leuk uitje: 2 keer per jaar, vaste gezamenlijke lunch of ontbijt