Parttime administratief bediende

 

Beschrijving van de baan

Voor onze klanten is dit een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontlasten van andere bedrijven op administratief gebied.Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde collega om hun interessante team als veelzijdige medewerker te versterken ter ondersteuning van de verdere ontwikkeling. 

Je assisteert bij verschillende administratieve en human resource taken. Net zo belangrijk is dat je een breed scala aan taken aankunt en zelfstandig prioriteiten kunt stellen om deadlines te halen. Het is belangrijk om te weten dat hun klanten op zoek zijn naar medewerkers die hun mannelijkheid kunnen behouden, stress kunnen weerstaan ​​en flexibel kunnen schakelen tussen taken en prioriteiten.

Je taken kunnen zijn: 

Contactgegevens van de klant (telefoon + e-mail)

Opvolgen met personeelsbeheer. Op termijn ben je verantwoordelijk voor het beheren van de personeelsadministratie van A tot Z

Administratieve opvolging en oplossing

Assisteren van algemene administratie en boekhouding

Als je stevige werkervaring hebt in een breed scala van soortgelijke functies, is dit zeker een troef!

Wie zoeken we?

Je kunt zeer nauwkeurig werken, maar toont de nodige flexibiliteit, je kunt je eigen prioriteiten stellen en stressbestendig zijn:

Je bent helemaal geen 9-tot-5 persoon en past je aan aan de noden, noden en prioriteiten van het moment

Administratief sterk, nauwkeurig, in staat om zelfstandig te werken

Wissel eenvoudig van taak zonder het overzicht te verliezen

Je bent een punctueel persoon met een flexibele instelling en een sterke persoonlijkheid

Je bent een echte administratieve expert in alle lagen van de bevolking en kan goed presteren onder druk.

Probleemoplosser + in staat om onder tijdsdruk te werken

Je bent sociaal, communicatief vaardig en voelt je op je gemak bij het bellen van klanten.

Geef enige discretie aan bepaalde vertrouwelijke taken

Human resources/salaris achtergrond is een pluspunt, inzicht in sociale wetgeving,

Een zakelijk temperament hebben, meedenken met klanten, vloeiend zijn en sterke communicatieve vaardigheden hebben

 

Werkgerelateerde vaardigheden

Handelingen van het hoofd van de organisatie of teamleden

Voer juridische documenten in en let op de lay-out (contracten, rapporten en vonnissen)

Administratieve opvolging van personeelsdossiers, organisatie van rekrutering en logistieke opleidingen

E-mails sorteren, verspreiden, eerlijk en registreren om e-mails af te handelen

Coördineren van teamactiviteiten

Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en doorverwijzen, berichten opnemen en afspraken vastleggen